Subject: Re: Dokumendi nr 8-1/24-02331-001 edastamine
From: "Jevgenia Butalova" <[email-masked]>
To: "Angela Priks" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 15:55:24 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kas ma saan vastuse sellele küsimusele?

On 14.02.2024 13:34, Angela Priks wrote:

Lugupeetud Terviseameti esindaja

Edastame vastavalt pädevusele Terviseametile vastamiseks ettevõtja 
pöördumise, mis puudutab tooteid (puhastusvahendid), mille osas 
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametil puudub pädevus.

Ettevõtja pöördumine koos dokumentidega on lisatud manuses.

Lugupidamisega

Angela Priks
teenuse- ja tooteohutuse ekspert
+372 620 1718 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn

--